luni, 11 februarie 2019

VIITORUL UE - sub semnul incertitudinii?!...

Statele care conduc UE în speță așa-numitele motoare ale UE - Germania și Franța să fi subminat viitorul UE?! (UE - Uniunea Europeană)
Tocmai impunerea voinței proprii de către statele influente din UE, în detrimentul statelor mai nou acceptate în Comunitate precum România, Bulgaria, Ungaria, Polonia să fi produs nemulțumiri legitime și motivate?... Cel puțin România și Bulgaria au nivelul de trai cel mai scăzut din UE, iar acest lucru cu siguranță nu a creat o mare mulțumire la nivelul acestor state comunitare.
UE ar fi trebuit să constituie un mediu politic, economic, social ș.a. în care națiunile comunitare să coexiste frățește, și nu pe trei-patru categorii: Germania, Franța ș.a. sus; alte state undeva la mijloc - Italia, Olanda ș.a.; iar altele Cehia, Slovacia către jos; iar jos de tot DOAR România și Bulgaria!
Discriminarea evidentă la care au fost și sunt supuși cetățenii comunitari români este evidentă pe piața forței de muncă occidentală, în plus produsele exportate către România, deci importate de către România, sunt inferioare, sub tutela standardelor duble de calitate - inferioare ca și calitate, comparativ cu cele occidentale.
Știrbirea suveranității interne și externe a României reprezintă o problemă fundamentală și de mare impact, iar faptul că nu avem niciun cuvânt important de spus în cadrul structurilor centrale comunitare nu mulțumește statele mai puțin dezvoltate. Desigur, în 2019 avem ca țară, președenția UE, a Comisiei, dar politicienii din state mici precum România nu pot nicidecum să conducă liber UE, căci tot statele dominante trag manetele...
Una peste alta, UE nu a asigurat României și Bulgariei nicio bunăstare consistentă, în plus, a erodat suveranitatea, economia etc..
Franța și Germania în primul rând, alături de celelate state fondatoare ale CECO - Belgia, Olanda, Italia, Luxemburg, deși poate au încercat într-o măsură neconsistentă, nu au reușit să asigure prosperitate și egalitate între statele comunitare (CE/UE), deși părinții fondatori, cel puțin teoretic, urmăreau o comuniate - desigur, nu perfectă...
Forma de origine precursoare UE, cu restructurări succesive și Tratate succesive (Masstricht, Amsterdam ș.a.), a avut la bază Comunitatea Europeană a Cărbunelui și Oțelului CECO - anul 1951 (Belgia, Germania, Franța, Italia, Luxemburg, Olanda), apoi Comunitatea Economică Europeană (CEE) şi a Comunitatea Europeană a Energiei Atomice (Euratom) - anul 1957.
Dezavantarea statelor mai puțin influente ale UE, A GENERAT PROBLEME MAJORE, TENSIUNI, DISCREPANȚE de-a lungul a mai puțin de 68 de ani (în cadrul CECO a existat mai multă egalitate decât în CE și UE), și a condus în cele din urmă indirect și la implozia care are la bază modificarea Tratatului pentru a fi posibilă retragerea statelor comunitare din UE - Brexit-ul fiind o situație de mare gravitate - retragerea Marii Britanii din UE.
Doar o schimbare majoră de optică și de abordare din parte UE - cu acceptarea statelor comunitare (total 28 state) ca egale, ar mai putea salva UE, însă năzuințele unor politicieni precum A. Merkel ș.a. nu a permis acest lucru și desigur că statele dominante nu vor să își piardă statutul de rege... pe când România și Bugaria sunt de fapt vasali exploatați care sunt manipulați în toate direcțiile nu doar de către Franța și Germania (UE), ci sunt direcționați și de către SUA, FMI, BM, NATO etc etc.?...
Acest articol poate că este o ficțiune... poate că nu este ficțiune...

https://europa.eu/european-union/about-eu/history/1946-1959/1951_ro



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu