vineri, 22 martie 2019

Biblia Ortodoxă (Creștină-Ortodoxă)

Coloseni 1, 20: "Şi printr-Însul toate cu Sine să le împace, fie cele de pe pământ, fie cele din ceruri, făcând pace prin El, prin sângele crucii Sale." (Coloseni 1, 20)
Romani 8, 39: "Nici înălţimea, nici adâncul şi nici o altă făptură nu va putea să ne despartă pe noi de dragostea lui Dumnezeu, cea întru Hristos Iisus, Domnul nostru." (Romani 8, 39)
Iacov 2,23: "Şi s-a împlinit Scriptura care zice: «Şi a crezut Avraam lui Dumnezeu şi i s-a socotit lui ca dreptate» şi «a fost numit prieten al lui Dumnezeu»." (Iacov 2,23)
Ioan 15, 13-15: "13. Mai mare dragoste decât aceasta nimeni nu are, ca sufletul lui să şi-l pună pentru prietenii săi. 14. Voi sunteţi prietenii Mei, dacă faceţi ceea ce vă poruncesc. 15. De acum nu vă mai zic slugi, că sluga nu ştie ce face stăpânul său, ci v-am numit pe voi prieteni, pentru că toate câte am auzit de la Tatăl Meu vi le-am făcut cunoscute." (Ioan 15, 13-15)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu